sobota, 6 czerwca 2009

Pierwsza Sobota miesiąca (1)

Maryja mówi:
a Jeśli pozostaniecie w ogrodzie Mojego Niepokalanego Serca, staniecie się Moją własnością. Wtedy już nikt nigdy nie będzie mógł oddalić was ode Mnie. Powinniście czuć się zawsze bezpieczni, ponieważ Ja jestem waszą obroną.

b Nie musicie się już obawiać ani szatana, ani świata, ani słabości waszej natury.

c Będziecie oczywiście zwodzeni i kuszeni. Pan dopuszcza to, abyście poznali wielkość waszej słabości.

d Ja jednak bronię was przed szatanem. Nie może on w żaden sposób zaszkodzić tym, którzy stanowią część Mojej własności.

e Dalej spokojnie was pielęgnuję, aż także każdego z was uczynię ogrodem, w którym – tak jak w Moim – będzie się mogła odbić Boska wspaniałość Trójcy.

f Wychowuję was z matczyną troskliwością. Własną ręką wykorzeniam z was wszystko, co w jakikolwiek sposób mogłoby nie podobać się Panu.

g Duch Święty – który Mnie przyodziewa – jest jak ogień: wszystko w was spala, aby nie pozostał nawet najmniejszy cień, który mógłby przyćmić piękno, do jakiego chce was doprowadzić wasza Niebieska Mama. Chcę was uczynić najczystszym zwierciadłem Boga.

h Potem umacniam w was cnoty będące jakby korzeniem, od którego zależy wszelka możliwość waszego wzrostu: wiarę, nadzieję i miłość. Jak ozdobę ofiarowuję wam wszystkie inne cnoty, które waszą Mamę uczyniły piękną przed Bogiem.

i Gdy coraz bardziej otwieracie się na światło Boże, wylewam na was balsam Mojego zapachu: pokorę, ufność i oddanie się.

j I tak wzrastacie jak kwiaty, które uprawiam w Moim ogrodzie, ponieważ otrzymujecie piękno i woń waszej Mamy.

k W towarzystwie Aniołów i Świętych z Raju i z modlitwą dusz czyśćcowych staję każdego dnia u Tronu Boga, by ofiarować Mu coraz piękniejsze bukiety kwiatów z Mojego ogrodu.

l Kiedy staniecie się takimi, wówczas cały Kościół będzie Moim ogrodem, w którym Boska Trójca odzwierciedli się z upodobaniem.

m Ojciec rozraduje się, widząc w nim doskonale zrealizowany plan, jaki miał w odniesieniu do Swego stworzenia. Syn, w którym przyszło już Królestwo Ojca, zamieszka z wami. Duch Święty będzie samym życiem w świecie – na nowo uświęconym i oddającym chwałę Bogu.

n Taki będzie tryumf Mojego Niepokalanego Serca.

("Do kapłanów umiłowanych synów Matki Bożej"
6.08.1977, Święto Przemienienia Pańskiego
i pierwsza sobota miesiąca
133 Moja własność
http://voxdomini.com.pl/gobbi/77.htm

Ścieżki do medytacji:

Ogród Niepokalanego Serca Maryi - przestrzenią duchową mojego wzrastania.
Jeśli czuję się Jej własnością - jestem w tym ogrodzie.
Jeśli tęsknię jak dziecko za poczuciem bezpieczeństwa - odnajdę je w tym ogrodzie.
Jeśli ubolewam nad moją słabością, nieufnością, niewiernością - nie jestem przegrana, bo w ogrodzie tym pielęgnuje mnie Maryja.
Jeśli nie rozumiem wydarzeń - mogę widzieć w nich troskliwą rękę Matki, która mnie wychowuje.
Jeśli wiarę, nadzieję i miłość uznaję za Dary koniecznie dla uświęcenia się - w ogrodzie Serca Matki mogę doświadczać, jak Ona umacnia ten mój "korzeń".
Jeśli pociąga mnie światło Boże - Maryja karmi mnie balsamem swojej pokory, ufności i oddania się.
Jeśli nie zrezygnuję z prawdy o sobie - zostanę, choć słaba i nieznana światu, roślinką o mocnym korzeniu, i kwiatach, pięknych urokiem i wonią Maryi.
Jeśli pragnę piękna - zjednoczę się w tym z Maryja, a Ona uczyni i mnie - ogrodem.
Jeśli chcę być radością Maryi - Ona uczyni mnie radością Boga samego.

1 komentarz:

  1. Książka "Do kapłanów , umiłowanych synów Matki Bożej" posiada
    IMPIMATUR
    29 czerwca 1995
    San Marino
    Administrator Apostolski Ibarra
    Bernardino Kardynał Echeverria Ruiz OFM

    OdpowiedzUsuń