piątek, 19 czerwca 2009

Dzień Najświętszego Serca Pana Jezusa

Modlitwa Codziennego Ofiarowania

Panie Jezu Chryste. Ty poprzez swoje Boskie Serce, bogate w miłosierdzie, wylałeś na świat cały miłość swego Ojca jako uświęcający żar Ducha przenajświętszego.

Racz przyjąć moje modlitwy, prace, radości i cierpienia i złącz je dzisiaj ze swą Ofiarą Krzyża, obecną w tajemnicy Eucharystii - dla zbawienia świata.

W jedności z całym Kościołem i jego Matką - Maryją, przez Jej pośrednictwo, proszę Cię w intencjach, które Ojciec Święty polecił naszym modlitwom.

Udziel mi, Panie Jezu, Ducha Świętego do wiernego w dniu dzisiejszym wypełniania wszystkich dobrych czynów, przygotowanych dla mnie przez Ojca.

Przemień mnie i uczyń apostołem Twego Serca bym świadczył w Duchu i Prawdzie, że Bóg jest Miłością.

Amen.

Ścieżki do medytacji:
Być apostołem Twego Serca...
Aby świadectwo mojego życia pomagało bliźnim pamiętać o Bogu, który jest Miłością.

Jak się czuję w konkretnych relacjach, w konkretnym środowisku - pracy, nauki, w rodzinie?
W czym jestem jeszcze daleko od Prawdy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz