poniedziałek, 29 czerwca 2009

MEDYTACJA 86 (czytanie liturgiczne z dnia 29.06.2009)

Mt 16, 13-19: A wy za kogo Mnie uważacie? (Mt 16,15).
Pan Jezus powiedział:
A ty za kogo Mnie uważasz? Kim jestem dla ciebie teraz, w tej czynności, którą wykonujesz, w tym miejscu, w którym jesteś, w tym, co teraz przeżywasz?

Za chwilę będzie nowa sytuacja i na nowo usłyszysz Moje pytanie.
Odpowiadaj na nie często w ciągu dnia. W ten sposób głębiej uświadomisz sobie, że zawsze jestem tobie potrzebny, że beze Mnie nie możesz żyć ani chwili i nic beze Mnie nie jest możliwe.

Beze Mnie nie możesz oddychać ani postawić jednego kroku, beze Mnie nie potrafisz kochać ani śmiać się, beze Mnie twoje serce będzie niespokojne i pełne lęku.
Ale ze Mną możesz wszystko.
Ja jestem twoim życiem i radością twojego serca, uzdalniam ciebie do miłości, a serce twoje wypełniam pokojem i czynię je wolnym od wszelkiego lęku i brudu.

Im mocniej kochasz i im bardziej otwierasz swoje serce dla Mnie, tym więcej znajdziesz określeń, aby Mi powiedzieć, kim jestem dla ciebie. I dzisiaj bardzo pragnę słuchać twoich wyznań.
(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t.III, 29.06.2005)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz