niedziela, 14 czerwca 2009

MEDYTACJA 74(czytanie liturgiczne z dnia 14.06.2009)

Mk 4, 26-34: Jest ono [Królestwo Boże] jak ziarnko gorczycy; gdy się je wsiewa w ziemię, jest najmniejsze ze wszystkich nasion na ziemi. Lecz wsiane wyrasta (...), wypuszcza wielkie gałęzie, tak że ptaki powietrzne gnieżdżą się w jego cieniu (Mk 4, 31-32).
Pan Jezus powiedział:
Moje Królestwo to Królestwo miłości, radości, sprawiedliwości i pokoju. To są ziarenka wsiane przeze Mnie w glebę twojego serca i one mają stać się tak potężne, jak gałęzie z Mojej przypowieści.
Bądź więc otwarta na działanie Mojej łaski, Mojej Krwi w twoim sercu. Ona jest jak życiodajne słońce i deszcz, a bez Niej nie jest możliwy wzrost Mojego Królestwa w twoim sercu.

Zaufanie jest najlepszą glebą dla rozwoju Królestwa Bożego. Na takiej glebie ziarenko gorczycy szybko wzrasta i wypuszcza wielkie gałęzie.
(27.01.2005, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz