niedziela, 21 czerwca 2009

MEDYTACJA 79(czytanie liturgiczne z dnia 21.06.2009)

Mk 4, 35-41: Naraz zerwał się gwałtowny wicher. Fale biły łódź, tak, że łódź już się napełniała. On zaś spał w tyle łodzi na wezgłowiu (Mk 4, 37-38a).

Pan Jezus powiedział:
I w twoim życiu zdarzają się podobne sytuacje. Doświadczenia mogą być jak ten wicher i fale silnie uderzające o łódź twojego życia i napełniające ją. Ale pamiętaj, Ja jestem i przy Mnie nic złego cię nie spotka. Twoja łódź nie pogrąży się w odmętach ani ty nie zatoniesz, bo Ja jestetm w łódzi twojego życia, nawet jeśli czasem masz wrażenie, że śpię. Ufaj Mi tylko. Ja panuję nad wszystkimi wydarzeniami twojego życia. Każda chwila jest Mi znana i spoczywa w Moich dłoniach.
(28.01.2005, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t.III)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz