sobota, 13 czerwca 2009

MEDYTACJA 73 (czytanie liturgiczne z dnia 13.06.2009)

2 Kor 5, 14-21: Miłość Chrystusa przynagla nas (...), aby ci, co żyją, już nie żyli dla siebie, lecz dla tego, który za nich unarł i zamartwychwstał (2 Kor 5, 14.15)
Pan Jezus powiedział:
Odnawiaj w sobie świadomość, że kochasz Mnie i jesteś bezgranicznie ukochana przeze Mnie. Ta świadomość wzmocni twoje pragnienie życia dla Mnie.

Moja Miłość do ciebie i twoja do Mnie będzie przynaglała ciebie do wykorzystanie każdej chwili, każdej okazji, aby żyć dla Mnie i służyc Mi, aby nie stracić żadnej szansy. A jeżeli zdarzą się takie straty z powodu ludzkiej słabości, to miłość nie pozwoli tobie zatrzymać się, lecz będzie zagrzewała serce do jeszcze lepszego wykorzystania okazji w następnej chwili obecnej.

Wciągu całego dnia, przed i w czasie różnych swoich zajęć powtarzaj w sercu: "Teraz chcę żyć dla mojeo Pana".
(11.06.2005, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz