niedziela, 8 lutego 2009

MEDYTACJA 29 (czytanie liturgiczne z dnia 08.02.2009)

Mk 1, 29-39: Ująwszy ją za rękę, podniósł. Gorączka ją opuściła i usługiwała im (Mk 1, 31).
Pan Jezus powiedział:
"Ile razu dzisiaj poczujesz się słaba, niezdolna do wysiłku, ile razy twój duch będzie słabnąć, pamiętaj, że chcę i tobie przywracać siły duchowe i fizyczne. Ujmę cię za rękę i podniosę z każdej niemocy, abyś dzisiaj żyła w pełni dla Mnie i usługiwała Mi."
(05.02.2006, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, tom III)

Ścieżki do medytacji:
1. Drogi Jezu, jak dobrze mnie znasz! Ile razy czuję się słaba - poddaję się najpierw smutkowi. Okazuje się, że zgadzam się na siebie wyłącznie silną, zaradną... A zaradności znowuż nie odbieram, jako daru Twojego, przywłaszczam. To, że czasem pamiętam o Tobie i dziękuję, jest owocem troski Maryi o moją duszę.

2. Mateńko moja, widzisz, że teraz jestem niezdolna do wysiłku. Wysiłkiem jest dla mnie teraz nawet samo myślenie o miłości Pana Boga do mnie. Proszę, mów Jezusowi o mojej miłości i o tym jak bolą mnie przeciwności mojego życia, jak pozbawiają mnie sił.

3. Jezu kochany, napełnij kruche naczynie mojego serca życiem dla Ciebie, wiarą, zaufaniem, oddaniem, pokojem.

1 komentarz:

  1. Pan Jezus powiedział:
    "Dotykając Mnie obecnego w znaku krzyża, przyjmij świadomie czuły dotyk Moich dłoni." (06.02.2006)
    (Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, tom III)

    OdpowiedzUsuń