niedziela, 15 lutego 2009

MEDYTACJA 30 (cztanie liturgiczne z dnia 15.02.2009)

1 Kor 10, 31- 11,1: Czy jecie, czy pijecie, czy cokolwiek innego czynicie, wszystko na chwałę Bożą czyńcie (1 Kor 10, 31).
Pan Jezus powiedział:
"...Teraz całe swoje zmęczenie, wszystkie doświadczenia, to co przeżywałaś, każdą nieudaną probę życia dzisiejszym Słowem, kazdą słabość i wszystkie rozmowy z ludźmi, i każdy gest i każdy krok, i każdą chwilę, niezależnie od tego, czy przeżywałaś ją świadomie dla Mnie, czy nie - wszystko ofiaruj Mi teraz na zakończenie dnia z intencją, aby to bylo na Moją chwałę. I ufaj Mi.

Stań się teraz dzieckiem, które w ramionach i przy Sercu Ojca na nowo odnajduje pokój serca, wyciszenie i w tych ramionach spokojnie, beztrosko zasypia.

Twoje dziecięce zaufanie i oddanie się na końcu dnia niech bedzie na Moja chwałę."
(12.02.2006, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, tomIII).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz