wtorek, 17 lutego 2009

Medytacja: Łatwiej poznasz swoją słabość (12)

"Maryja nie wypuszcza cię ze swoich rąk również wtedy, gdy grzeszysz. Inaczej grzech mogłby stać się dla ciebie katastrofą nieodwracalną. Wiara w" pozostawanie na Jej rękach" sprawia, że łatwiej ci powstać i wrócić do życia w łasce, że jeden twój grzech nie pociąga za sobą lawiny następnych.

Ręce Matki Bożej są tym szczególnym miejscem, w którym po każdym grzechu możesz odrodzić się.

"Na Jej rękach" łatwiej poznasz swoją słabość i to, że sam nie jesteś zdolny do naśladowania Chrystusa."
("Oto Matka twoja", s.62)

Ścieżki do medytacji:
1. Mateńko moja, "na Twoich rekach" uczę się w pokorze uświadamiać sobie własną grzeszność. Jest to konieczne, aby nie przwyłaszczac sobie łaski czynienia dobra. Skarbów miłości, którymi Pan Bóg napełnia moje puste dłonie.

2. Maryjo, kochana, jakże jesteś szczęśliwa, kiedy uczestniczysz w mojej spowiedzi! Wielbisz Boga za wielkie rzeczy, których nie umiem pojąć, obdarzasz nową mocą kapłana - Twojego umiłowanego syna. Za mnie dziękujesz Jezusowi za Sakrament pojednania.

3. Kochany Jezu, Maryja najdoskonalej naśladuje Ciebie. Dlatego, jesli wierzę w Jej stałą obecnośc przy mnie, to doświadczam jej troski identycznej, jak Twoja. Jest to dla mnie pociechą w chwilach trudnych...
Bardzo pragne, by i moi bliscy kiedyś odkryli obecność Maryi. Już teraz Ci, Jezu, za to dziękuję, co kiedyś się stanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz