czwartek, 2 kwietnia 2009

MEDYTACJA 42 (czytanie liturgiczne z dnia 02.04.2009)

Ps 105; J 8, 51-59: Niech się weseli serce szukających Pana. (Ps 105,3).
Jeżeli kto zachowa moją naukę, nie zazna śmierci na wieki (J 8, 51).
Pan Jezus powiedział:
"Zachowuj Moje słowa w swoim sercu.
Szukaj dzisiaj tego, co Mnie się podoba. Chcę, abyś w każdym wydarzeniu dnia, w każdej sytuacji dostrzegała Moją obecność i działanie. Wsłuchuj się we Mnie, a już dzisiaj będziesz miała Moje życie w sobie i Moją radość, i pokój serca - jako przedsmak życia wiecznego."
(17.03.2005, Teresa Chomieniec, Rozmowy z moim Panem, t. III)

Ścieżki do medytacji:
Kochany Jezu, myślę, że Tobie podoba się moje dziecięce zawierzenie, oczekiwanie wszystkiego od Ciebie. I rzeczywiście, jest to słuszne w każdej sytuacji: wszystko jest łaską, wszystko jest darem Twojej ojcowskiej miłości. To, w czym zależę od Ciebie, łączy mnie z Tobą...

Czy pragnę dziś moja miłość do Ciebie wyrazić przez ćwiczenie sie w dziecięcym zawierzeniu i wdzięczności?

Czy jest w moim sercu miejsce dla Twoich słów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz