sobota, 11 kwietnia 2009

Proście Mnie o pomoc

Mówi Maryja:
"Uczcie się ode Mnie wierzyć, ufać, kochać.

Uczcie się ode Mnie powierzać się z pewną ufnością Prawdzie Słowa Bożego. W chwilach wątpliwości i w ciemności proście Mnie o pomoc, aby czuwać na modlitwie i w oczekiwaniu.

Kiedy Jezus powróci do was w blasku Swej Boskiej chwały, wtedy ta biedna, grzeszna i zraniona ludzkość, która leży we wnętrzu grobu zepsucia i śmierci, wyjdzie, aby wreszcie rozpocząć nowe czasy swego odrodzonego życia."

(Do ks.Stefano Gobbi
Capoliveri (Livorno), 6.04.1996, Wielka Sobota
570 Pocieszcie Mnie w bólu
http://voxdomini.com.pl/gobbi/96.htm)

Ścieżki do medytacji:
1. Czy Maryja jest dla mnie Matką, od której chcę się uczyć wiary?

2. Czy w chwilach wątpliwości i w ciemności potrafię czuwać na modlitwie?
Czy ofiaruję moje oczekiwanie za zbawienie dusz razem z Maryją?

3. Jestem cząstką tej biednej, grzesznej i zranionej ludzkości. Uwierzyłam Maryi...
Czy pragnę ciemności Wielkiej Soboty, których nie brak w mojej codzienności, ofiarować jako zadośćuczynienie za moje niewierności?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz