niedziela, 12 kwietnia 2009

MEDYTACJA 50(czytanie liturgiczne z dnia 12.04.2009)

Niedziela Wielkanocna
Kol 3, 1-4: Szukajcie tego, co w górze, gdzie przebywa Chrystus (...). Wasze życie ukryte jest z Chrystusem w Bogu (Kol 3, 1.3).

Pan Jezus powiedział:
"Wznoś często swoje serce do Mnie i szczególnie dzisiaj żyj w mojej obecności, zanurzona i ukryta we Mnie."
(27.03.2005, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III)

Ścieżki do medytacji:
1. Od czego to zależy - czy często wznoszę moje serce do Jezusa?
Od mojej wdzięczności?

2. Od czego zależy moja wdzięczność?
Od mojej pokory?

3. Od czego zależy moja pokora?
Może od tego, co jest celem mojego życia?

2 komentarze:

  1. czy książki-Teresa Chomieniec MSC "Rozmowy z moim Panem " maja imprimatum

    OdpowiedzUsuń
  2. Imprimatur
    jest wypisane na str. 3 w każdym z trzech tomów
    na przykład:
    T.I w latach 1998, 2002, 2004;
    T.III w roku 2007.

    OdpowiedzUsuń