sobota, 18 kwietnia 2009

MEDYTACJA 55(czytanie liturgiczne z dnia 18.04.2009)

Dz 4, 13-21: Wszyscy wielbili Boga z powodu tego, co się stało (Dz 4,21).

Pan Jezus powiedział:
"Każda sytuacja, każde wydarzenie i wszystko, co ciebie spotyka, jest okazją do uwielbienia, bo wszystko jest Moim darem, też trudne i bolesne doświadczenie.

Możesz uwielbiać Mnie na różne sposoby:
zachowując wdzięczność i radość w sercu,
przez modlitwę, płynącą z serca,
przez zaufanie
i ciągle odnawianą wiarę w Moją Miłosierną Miłość.
Uwielbiasz Mnie żyjąc dla Mnie w chwili obecnej,
dając świadectwo o Mnie gestem i słowem.
Służba twoja może być znakiem uwielbienia;
i uwielbisz Mnie także wtedy, gdy dla Mnie zatańczysz.

Wielbisz Mnie zawsze, gdy Mnie kochasz."
(2.04.2005, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III)

Ścieżki do medytacji:
1. Wszystko jest darem Ojca.
Dziecko tak lubi otrzymywać prezenty, niespodzianki.
Dlaczego ja, dziecko Boże, nie żyje w radości obdarowania?

2. Dary świadczą o relacji z Ojcem: On mnie bezgranicznie ko0cha, On daje mi niezliczone okazje do dziękczynienia i uwielbienia Go za tę miłość, a ja wybieram siebie.
W chwili obecnej co jest dla mnie ważne: czy to, jak ja się czuje, czy to, jak czuje się Ojciec?

3. Czy często wielbię Boga?
Czy Go kocham bardziej niż siebie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz