środa, 15 kwietnia 2009

MEDYTACJA 53(czytanie liturgiczne z dnia 15.04.2009)

Łk 24, 13-35: Jezus przybliżył się i szedł z nimi. Lecz oczy ich były niejako na uwięzi, tak że Go nie poznali (Łk 24, 15-16).

Pan Jezus powiedział:
"Zacznij ten dzień przeżywać w Mojej obecności. Ja jestem blisko ciebie i idę z tobą przez wszystkie chwile, przez wszystkie wydarzenia tego dnia. Jeżeli pragniesz tego i wierzysz w Moja miłującą obecność przy tobie, to Ja dotknę "oczy" twojego serca, aby nie pozostawały na uwięzi, lecz dostrzegały Mnie we wszystkim. Będziesz szczęśliwa, rozpoznając Mnie w każdym wydarzeniu swojego życia, wiedząc, że idę z tobą."
(30.03.2005, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t, III)

Ścieżki do medytacji:
Miłość żyje w relacji osób: "Ja idę z tobą... jeśli pragniesz tego i wierzysz... będziesz szczęśliwa..."

Jezus ofiarował za nich na Krzyżu swoje życie i szedł z nimi zmartwychwstały, lecz dla nich Jezus którego znali, był tym, co umarł...
A dla mnie?

Czy doceniam Jego ofiarę?
Czy zachwyca mnie potęga Jego miłości do mnie, niezdolnej do odpowiedzi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz