środa, 22 kwietnia 2009

MEDYTACJA 58(czytanie liturgiczne z dnia 22.04.2009)

J 3, 16-21: Tak bowiem Bóg umiłował świat, że Syna swego Jednorodzonego dał (J 3,16).

Pan Jezus powiedział:
"Tak Bóg Ojciec umiłował ciebie, że dał tobie Swego Syna, dał Mnie, a Ja daję sie tobie w pełni. Przyjmij Mnie do swojego życia, do każdej chwili dnia, pragnij Mnie, ciesz się i bądź wdzięczna za tak wielki dar. Jestem Darem dla ciebie, abyś miała w sobie pełnie życia, abyś we Mnie, w Mojej Krwi czerpała siły, radość, pokój serca."
(6.04.2005, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III)

Ścieżki do medytacji:
Mija ten dzień. W każdej chwili dnia Jezus miał dla mnie dar - pełnię życia.
Czy mi dziś brakowało wiary? ufności? miłości?
Dlaczego nie czerpałam w Nim siły, radość, pokój serca?
Jezus czeka na moje otwarcie się teraz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz