wtorek, 14 kwietnia 2009

MEDYTACJA 52(czytanie liturgiczne z dnia 14.04.2009)

J 20, 11-18: Widziałam Pana i to mi powiedział (J 20, 18).

Pan Jezus powiedział:
"Patrz bardziej przez wiarę na wszystko, co dzisiaj ciebie spotka, na każdą sytuację. Pragnę abyś w każdym wydarzeniu widziała Mnie i dostrzegała Moje działanie. We wszystkim mam ci coś do powiedzenia. Z każdego głębokiego spotkania ze Mną wyjdziesz ubogacona, chociaż tak różne będą okoliczności spotkań. Na koniec dnia z radością powiesz Mi: "Widziałam dzisiaj Ciebie, Zmartwychwstały Panie, tak często spotykałam na swojej drodze, a Ty przez cały dzień mówiłeś do mnie, uczyłeś mnie, przekazywałeś Dobrą Nowinę".
(29.03.2005, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t.III)

Ścieżki do medytacji:
Jezus zmartwychwstał. Jest przy mnie. Jestem u źródła radości... a jednak nie widzę Go w każdym wydarzeniu.
Czy odpowiem na zaproszenie Jezusa - próbować dostrzegać Jego działanie, próbować jeszcze i jeszcze raz?
Czy chcę wspólpracować z łaską patrzenia przez wiarę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz