wtorek, 21 kwietnia 2009

MEDYTACJA 57(czytanie liturgiczne z dnia 21.04.2009)

J 3, 7-15: Trzeba wam się powtórnie narodzić (J 3, 7).

Pan Jezus powiedział:
" Pragnę, abyś zaczęła dzisiaj nowe życie w Duchu Świętym, a Ja uświęcę je swoją łaską, aby każdy twój czyn, każda intencja, każda myśl była odnowiona.
Przyjmij Ducha Świętego, daj się przez Niego ogarnąć, zanurz się w Nim, pozwól, aby On przeniknął całą twoją istotę. Wszystko, co w Nim uczynisz, będzie odrodzone, szczególnie twoje serce i duch.
Pragnę, abyś dzisiaj narodziła się ponownie do życia dla Mnie."
(5.04.2005, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t.III)

Ścieżki do medytacji:
"Powtórnie sie narodzić" - do życia dla Jezusa.
Jak to rozumiem?
Żyć dla Spotkania w wieczności. Żyć dla Spotkania w każdej chwili obecnej. Żyć prawdą o tym że wszystko jest łaską. Ufać, że każde Spotkanie chwili obecnej oczyszcza, odradza moje serce i mojego ducha.
Czy pragnę być oczyszczona?
Czy potrzebuje odrodzenia serca i ducha?
W czym konkretnie? Czy widzę moje braki? Czy potrzebuje podpowiedzi Maryi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz