piątek, 3 kwietnia 2009

MEDYTACJA 43 (czytanie liturgiczne z dnia 03.04.2009)

Jr 20, 10-13: Pan jest przy mnie jako potężny mocarz (Jr 20, 11).

Pan Jezus powiedział:
"Dzisiaj na nowo zapraszam ciebie do szkoły zaufania. Wierz najpierw, że w każdej chwili dnia jestem przy tobie. Nie zawsze odczujesz Moją bliskość, dlatego mówię tobie - "wierz".
Jestem przy tobie we wszystkich momentach dnia, także wtedy, kiedy poczujesz się słaba, w chwilach pokus, w trudnych i niezrozumiałych doświadczeniach, w przeciwnościach - wtedy Moja obecność przy tobie jest szczególna.
Jestem przy tobie jako potężny Mocarz. Czy wierzysz w to? Czy wierzysz, że nieustannie czuwam nad tobą, że kieruję wszystkimi wydarzeniami, wszystkimi szczegółami twojego życia i mogę przemienić każdą sytuację, każdą trudność, jeżeli uznam, że jest w tym twoje dobro? Licz zawsze na Moją pomoc.
Jestem przy tobie jako potężny Mocarz, bo jestem twoim Ojcem, bo jestem Miłością, jestem Bogiem Wszechmogącym."
(18.03.2005, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III)

Ścieżki do medytacji:
"Jestem przy tobie..."
Czy wierzę Ojcu?
Czy żałuję, że moja grzeszność uniemożliwia mi niczym niezachwiane trwanie w Jego obecności?
Czy mam w pamięci takie sytuacje, w których brak wiary w obecność Ojca przy mnie spowodował złe wybory?
Czy pragnę żyć w godności dziecka Bożego, dziecka, przy którym stale jest Wszechmogący Bóg?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz