czwartek, 9 kwietnia 2009

MEDYTACJA 48(czytanie liturgiczne z dnia 09.04.2009)

J 13, 1-15: I zaczął umywać uczniom nogi (J 13,5).

Pan Jezus powiedział:
"Ja i ciebie chcę dzisiaj umyć, oczyścić twoje serce, abyś mogła przyjąć Moją Miłość w pełni. Czyste serce jest szeroko otwarte i zdolne widzieć i przyjąć miłość, i cieszyć się nią. Chcę tak uwrażliwić twoje serce, abyś przyjmując Moją Miłość umiała się nią dzielić, abyś potrafiła przekazywać ją innym. I tego dzisiaj od ciebie oczekuję; im bardziej będziesz otwarta na Mnie, im pełniej Mi siebie zawierzysz, tym więcej z Mojego Serca przekażesz innym."
(24.03.2005, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III)

Ścieżki do medytacji:
1.Czyste serce jest zdolne widzieć miłość... Czy widzę teraz miłość, z której stworzona została dla mnie chwila obecna?

2. Czyste serce jest zdolne przyjąć miłość... Czy jestem wdzięczna a jednocześnie świadoma mojej grzeszności?

3. Czyste serce jest zdolne cieszyć się miłością... Czy pragnę zachowywać radość w sercu niezależnie od wydarzeń, jeszcze mi nie znanych, które niesie chwila kolejna?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz