środa, 8 kwietnia 2009

MEDYTACJA 47(czytanie liturgiczne z dnia 08.04.2009)

Mt 26, 14-25: Czas mój jest bliski; u ciebie chcę urządzić Paschę (Mt 26, 18).

Pan Jezus powiedział:
"U ciebie, w twoim sercu pragnę dzisiaj odpocząć i doświadczyć pociechy. Przygotujesz Mi wieczerzę w swoim sercu i zastawisz stół swoim zaufaniem, małymi gestami miłości, ciepła i czułości, uśmiechem, radością i wdzięcznością. I będziesz blisko Mnie, aby być pociechą dla Mnie. A Ja dam tobie siebie."
(23.03.2005, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III)

Ścieżki do medytacji:
Chociaż moje "teraz" wypełnione jest troskami i niepokojem, nie mogę zapomnieć o tym, że w tym teraz obecny jest Jezus, ukrzyżowany...
Czy potrafię współczuć Jemu?
Czy zapomnę o sobie i przygotuje wieczerzę dla Niego w moim sercu?
On nie pomniejsza znaczenia moich trosk, tylko pragnie mojej ufności.
Czy wierzę, że właśnie wśród trosk On chce być dla mnie darem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz