poniedziałek, 13 kwietnia 2009

MEDYTACJA 51(czytanie liturgiczne z dnia 13.04.2009)

Poniedziałek Wielkanocny
Ps 16: Zawsze stawiam sobie Pana przed oczy, On jest po mojej prawicy, nic mną nie zachwieje (Ps 16,8).

Pan Jezus powiedział:
"Przypominaj sobie często, że jestem przy tobie, patrz na Mnie, rozmawiaj ze Mną. Stale odnawiana więź i spojrzenie zatrzymywane na Mnie umocni ciebie. U Mego boku będziesz czułą się pewnie i bezpiecznie."
(28.03.2005, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III)

Ścieżki do medytacji:
Dlaczego Pan Jezus pragnie dla mnie stałego odnawiania więzi z Nim?
Tak cenię sobie poczucie bezpieczeństwa...
Czy pragnę czuć się bezpiecznie przez całą wieczność? U Jego boku?
Mogę spróbować dzisiaj przyjąć każdą trudność w tej intencji, posieszyć Go wysiłkiem wierności i zaufania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz