czwartek, 12 marca 2009

Bł. Matka Teresa z Kalkuty:"Owoc ciszy" (16)

"Owocem ciszy jest modlitwa.
Owocem modlitwy jest wiara.
Owocem wiary jest miłość.
Owocem miłości jest służba."
(Wielki Post, s.81)

Ścieżki do medytacji:
1. Ojcze kochany, Ty wypełniasz powołaniem do służby wszystkie moje dni. Czy zauważam dar ciszy, z której proponujesz mi czerpać siły do wykonania każdego zadania?

2. Mateńko moja, pragnę w Twoich Ramionach odkrywać, że cisza nie jest pustką, tylko delikatną miłością Ojca wpatrzonego we mnie.

3. "Zanurzam się
w przestrzeni Twojej ciszy
a Ty łagodnie
wchodzisz
w szept mego oddechu
i przytulasz mnie
tak jak nikt nie potrafi"
(autor wiersza - w komentarzu do tego posta)

1 komentarz:

  1. Śieżka 3. Wiersz autorstwa s. Marii Danuty Ciura od Matki tkliwego Serca, urszulanki, napisany 01.03.2006.

    OdpowiedzUsuń