piątek, 27 marca 2009

MEDYTACJA 36 (czytanie liturgiczne z dnia 27.03.2009)

Ps 34: Chcę błogosławić Pana w każdym czasie (Ps 34, 2).

Pan Jezus powiedział:
"Błogosławisz Mnie, pamiętając o Mnie i radując się we Mnie. Błogosławisz Mnie, gdy z wdzięcznością przyjmujesz każdą chwilę dnia i każde wydarzenie jako dar Mojej miłości. Błogosławisz Mnie, gdy dla Mnie żyjesz z chwili na chwilę, radując się Mną.

Te ćwiczenia już wielokrotnie powtarzane niech dzisiaj prowadzą do pogłębienia twojego oddania i zaufania, i jeszcze większej radości i wdzięczności, że jestem twoim Ojcem i Przyjacielem tak bliskim Tobie."
(11.03.2005, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t.III)

Ścieżki do medytacji:
1. Pamiętać o Ojcu i Przyjacielu, tak mi bliskim...
Nigdy nie jestem sama, czy opuszczona, niezrozumiana, nieakceptowana. Czy wspomnienie o Ojcu, o Przyjacielu przywraca mi radość, czyni chwilę obecną - spotkaniem?

2. Dary Jego miłości, których, nawet gdybym wszystkie zauważyła, nie potrafiłabym zliczyć...
Gdzie jest moja wrażliwość na miłość, której tak pragnę?
Czemu nie żyję w postawie radosnego dziękczynienia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz