sobota, 28 marca 2009

MEDYTACJA 37 : Każdego dnia...

Pan Jezus powiedział:
"Każdego dnia chcę ci podarować jedno zdanie albo jedną zasadniczą myśl z czytań liturgicznych, abyś odkrywała głębię Mojego słowa i żyła nim przez cały dzień.
Moje Słowo, które przekazuję tobie przez Pisma, jest Moim darem dla ciebie na dzisiaj, na każdą chwilę dnia. Z Niego zaczerpniesz światło, siłę i mądrość, Ono napełni treścią twoje życie w ciągu całego dnia, to Słowo będzie treścią naszych rozmów i szkołą miłości."
(12.03.2005, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t.III)

Ścieżki do medytacji:
Panie Jezu, Ty pragniesz, by Twoje Słowo towarzyszyło mi przez cały dzień, bym nim żyła. Ty wiesz, jak potrzebuję stałej świadomości, że jestem akceptowana, kochana przez mojego Ojca w każdej chwili, niezależnie od mojej "skuteczności"...

Czy chce w każdej chwili, w każdym wydarzeniu słyszeć Twoje: "Kocham cię, moje dziecko!" ...?
Czy usiłuję wciąż na nowo próbować odkrywać prawdę o tym, że Twoje światło, siła i mądrość ogarniają mnie stale?
Jaka jest moja odpowiedź?
Czy dziś dziękowałam? Czy przepraszałam?
Czy ponawiałam wysiłek wierności? Czy kocham?

Właśnie w tym, co było najmniej udane, w tym, co zawaliłam, Ty zapraszasz mnie odkryć, że kochasz bez względu na cokolwiek.
Czy moje czynności, owoce wysiłków troski o pełnienie obowiązków stanu mają dla mnie znaczenie większe, niż dar stałej relacji z Tobą?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz