poniedziałek, 23 marca 2009

MEDYTACJA 32 (czytanie liturgiczne z dnia 23.03.2009)

J 4, 43-54: Idź, syn twój żyje. Uwierzył człowiek słowu, które Jezus powiedział do niego, i szedł z powrotem (J 4, 50).

Pan Jezus powiedział:
"Idź dzisiaj przez życie z pełnym zaufaniem w Moją Ojcowską miłość i z głęboką wiarą, że Ja jestem z Tobą, blisko ciebie w każdym momencie, w każdej sytuacji nowego dnia.
Pamiętaj, co powiedziałem kiedyś: "Ja jestem z wami przez wszystkie dni". I dzisiaj ta Moja obietnica jest aktualna dla ciebie. Jestem z Tobą teraz i zawsze, we wszystkim. Jeżeli tylko głęboko wierzysz Mojemu Słowu, jak piękny, jak bogaty, jak szczęśliwy będzie ten dzień dla ciebie."
(7.03.2005, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem. tom III)

Ścieżki do medytacji:
1. Czy jestem spragniona Ojcowskiej miłości?
Czy cieszę się jak dziecko z Obecności kochającego mnie Ojca?
Czy patrzę na zadania, które są dziś przede mną, ze wdzięcznością za tak niezawodne Oparcie?

2. Pan Bóg jest ze mną przez obecność Maryi. Wierzę w to.
Czy pragnę i dziś wtulić się w ciszę, którą dają Jej ramiona?
Czy nie zmarnuję dziś okazji, łaski patrzenia na wydarzenia Jej oczyma, Jej Sercem?

3. Ojcze, zapewniasz mi dziś szczęście:"Jeżeli tylko głęboko wierzysz Mojemu Słowu..."
A ja nadal czuję się zagubiona, słaba - daj mi siłę jeszcze raz skupić się na Twoich słowach, uwierzyć głęboko i wypowiedzieć Ci moje zagubienie.
Kiedy w modlitwie spotykają się ufność dziecka i bezwarunkowa miłość Ojca, zranienie musi ustąpić, zaczyna się moje uzdrowienie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz