poniedziałek, 30 marca 2009

MEDYTACJA 39 (czytanie liturgiczne z dnia 30.03.2009)

Ps 23: Pan jest moim pasterzem, nie brak mi niczego. Chociażbym przechodził przez ciemną dolinę, zła się nie ulęknę, bo Ty jesteś ze mną (Ps 23, 1.4).
Pan Jezus powiedział:
"We wszystkim jestem z tobą, a jeżeli dopuszczam jakiekolwiek trudności, to tylko dla umocnienia twojej wiary i zaufania. One są też w Moich planach pasterskich, dlatego nie musisz się niczego lękać - Ja ciebie prowadzę."

Ścieżki do medytacji:
"Oddaj Mi cały dzień prosto, zwyczajnie. Sprawisz Mi też radość, gdy powtórzysz Mi teraz słowa psalmu z całej głębi własnego serca jako twoje wyznanie miłości i znak ufności.

Powiedz Mi, czy uznajesz we Mnie swojego jedynego Pasterza i Przewodnika?

Czy brakuje ci czegoś, gdy Ja noszę cię przy swoim Sercu?

Czy czegoś jeszcze lękasz, zamknięta w Moich ramionach?"
(16.03.2005, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t.III)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz