środa, 25 marca 2009

MEDYTACJA 34 (czytanie liturgiczne z dnia 25.03.2009)

Łk 1, 26-38:
Oto ja służebnica Pańska, niech mi się stanie według Twego słowa (Łk 1,38)

Pan Jezus powiedział:
"Patrz dzisiaj na Maryję, i jak Ona i razem z Nią powtarzaj często te słowa oddania i zaufania:"Oto ja służebnica Pańska, niech mi się stanie według Twego słowa, niech mi się stanie, jak Ty chcesz".

Ona, twoja Matka, wypełniała najwierniej Moją wolę, więc proś Ją o pomoc. Niech Ona będzie twoją Mistrzynią na drodze wiary i posłuszeństwa Moim planom, Mojej woli."
(4.04.2005, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, tom III)

Ścieżki do medytacji:
1. Boli mnie niewdzięczność moich dzieci, tylko czy ja sama jestem wdzięcznym dzieckiem mojej Matki Maryi? Czy staram się iść za Jej wskazówkami? Czy myślę o Jej wartościach, podejmując moje decyzje? Czy ufam, że właśnie Ona jest moją pomocą i tarczą ? Czy nie doświadczyłam w życiu Jej wstawiennictwa?

2. Zwiastowanie Najświętszej Maryi Panny...
Maryja powiedziała "Tak". Czy jestem wdzięczna Jej za to, że zgodziła się przyjąć cały ból spowodowany moja grzesznością, uleganiem pokusom zniechęcenia, obojętnością na prawdę, brakiem miłości? Zgodziła się, by być moją Współodkupicielką w jedności cierpienia i miłości ze swoim Synem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz