wtorek, 20 stycznia 2009

Medytacja 10. Ja przyjdę do twojego serca

(c. d. o przybyciu Trzech Króli)

Mówi Maryja:
"Teraz, tylko jedno słowo do ciebie, moja córko. Jeśli chcesz abym sprawowała prawdziwą rolę Matki wobec ciebie, pozwól Mi, abym złożyła Jezusa w twoim sercu. Uczynisz Go szczęśliwym, gdy Mu dasz swoją miłość, gdy Go nakarmisz pożywieniem Jego Woli, ponieważ On nie przyjmuje innego pożywienia. Ubierzesz Go w świętość swoich czynów, a Ja przyjdę do twojego serca, aby ponownie pomagać Synowi tak jak i tobie. I będę sprawowała urząd Matki wobec ciebie i wobec Niego. I będę odczuwała czystą radość macierzyńskiej owocności.
Musisz wiedzieć, że jeśli ktoś nie zacznie swojego dzieła z Jezusem, Którego ma w sercu, to nawet jeśli spełnia najpiękniej wyglądające czyny, nie sprawi Mi nigdy przyjemności, ponieważ nie zawierają one w sobie Życia mojego drogiego Syna."
(Luiza Piccarreta "Dziewica Maryja w Królestwie Woli Bożej", s.55)

Ścieżki do medytacji:
1. Kochana Mateńko, żałuję moich czynów, bo nie ma w nich Życia Jezusa. Może też dlatego łatwiej mi jest wyobrażać sobie Ciebie smutną... Tak bardzo pragnę, byś w moim życiu była uśmiechnięta, szczęśliwa. Ucz mnie kochać Jezusa, cenić sobie relację z Nim ponad wszystko!

2. Jezu, dziś jesteś moim maleńkim Bratem, potrzebującym czułej, troskliwej serdeczności. Zaczynam się domyślać, że taką może być siostra ufna i wdzięczna - siostra Zbawiciela...

3. Ojcze, dziękuję Ci za miłość, z której stworzyłeś dla mnie Niebieska Matkę - Maryję.
Ona z taka powagą , a jadnoczesnie z taką czułością pielęgnuje we mnie godność Twojego dziecka, że zaczynem rzeczywiscie czuć sie dzieckiem Twoim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz