sobota, 24 stycznia 2009

Medytacja 14. W twoich cierpieniach... nie trać serca.

(c.d. Tajemnicy Ofiarowania Dzieciątka Jezus)
Mówi Maryja:
"Teraz, posłuchaj swojej Matki,
w twoich cierpieniach, w bolesnych potyczkach, których ci nie brakuje, gdy wiesz, że Wola Boża żąda od ciebie pewnych poświęceń, bądź gotową, nie trać serca, raczej natychmiast powtarzaj słodkie i kochane Fiat, co znaczy: „To, czego Ty pragniesz, ja pragnę”. I z heroiczną miłością zezwól, aby Wola Boża zajęła swoje królewskie miejsce w twoich cierpieniach, aby mogła przekształcić je dla ciebie w mały grosz o nieskończonej wartości, którym będziesz mogła spłacić swoje długi i długi twoich braci i mogła ich wykupić z niewoli ludzkiej woli, umożliwiając wkroczenie jako wolnym synom do Królestwa Woli Bożej.

Musisz wiedzieć, że ofiara, jakiej Wola Boża żąda od stworzenia, jest dla Niej przyczyną tak wielkiej radości, że obdarowuje go Swoimi bożymi prawami do jej złożenia oraz ustanawia królem ofiary i wszelkiego dobra, jakie z tego wyniknie dla innych stworzeń.

Dusza do swojej Bożej Matki:
Święta Matko, złóż moje cierpienia w twoim przebitym Sercu, Ty wiesz, jak mnie one martwią. Litości, postępuj jako Matka wobec mnie i wlej balsam swojego bólu w moje serce, abym miała taki sam udział jak Ty w użyciu moich cierpień dla spłacenia długów Jezusowi, abym mogła Go bronić i ochraniać przed wszelkimi atakami dla zdobycia Królestwa Woli Bożej i przyjścia Jego królowania na ziemi.

Mały kwiatek:
Dzisiaj, aby oddać Mi cześć, złożysz siebie w moje ręce, abym razem z moim Synem mogła z ciebie złożyć ofiarę Ojcu Przedwiecznemu, dla uzyskania Rządów Woli Bożej.

Zawołanie:
Moja Święta Matko, wlej Twoje cierpienie w moją duszę i przemień wszystkie moje cierpienia."
(Luiza Piccarreta "Dziewica Maryja w Królestwie Woli Bożej, s.56)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz